Kies jouw land.

Wout Van Aert investeert samen met echtgenote Sarah De Bie en Bruno Descamps in Mon Dada

Mon Dada, het luxekaarsenmerk van oprichtster Pauline D'Haenens, produceert en verkoopt luxe geurkaarsen in 40 landen. Om deze ambities waar te maken trekt Mon Dada investeerders Wout Van Aert, Sarah De Bie en Bruno Descamps aan.

Investeerders Mon Dada

Mon Dada, producent van ambachtelijke geurkaarsen, heeft grote plannen voor de toekomst. De Belgische onderneemster Pauline D'Haenens creëerde haar eerste kaarsen in New York in 2019. Deze luxekaarsen worden nu wereldwijd gedistribueerd via een sterk dealernetwerk naar meer dan 40 landen. Pauline's geurkaarsen zijn 100% uniek en worden met de hand gemaakt in België.

Aandeelhouders Mon Dada

'Onze kaarsen zijn te koop in 400 winkels in zo'n 40 landen, van Spanje tot Venezuela over Singapore', zegt D'Haenens. 'De bedoeling is om dit boekjaar op 2 miljoen euro omzet uit te komen.' De financiering van de nieuwe investeerders moet helpen om de komende jaren opnieuw 'spectaculair te groeien', zegt D'Haenens.

Samen met Wout Van Aert, Sarah De Bie en mede-investeerder Bruno Descamps, CEO van Lamett, werd er een visie en een plan opgesteld voor de komende jaren. Vanaf het moment dat ze in contact kwamen met elkaar, waren Wout en Sarah onder de indruk van Pauline's enthousiasme, passie en creativiteit. De ambities en visie van Mon Dada passen perfect bij hun bedrijfsfilosofie. Ze zijn verheugd Pauline en haar team te kunnen ondersteunen en Mon Dada te helpen uitgroeien tot een toonaangevend bedrijf.

Wout Van Aert en Sarah: 'We waren al enige tijd geïnteresseerd in het merk Mon Dada en waren stiekem verliefd op het product. De handgemaakte kaarsen zijn echt uniek en spreken meteen een breed publiek aan. Dit luxeproduct creëert een authentieke en gezellige sfeer in huis. Onze liefde voor het product was eigenlijk de reden waarom we deze investering hebben gedaan. Maar nadat we Pauline ontmoetten, waren we nog meer overtuigd dat we deel moesten uitmaken van haar succesverhaal. Het vakmanschap en het unieke gevoel dat Pauline met Mon Dada wil creëren, zijn zo puur.'

Wout Van Aert, Sarah De Bie, Bruno Descamps & Pauline D'Haenens

Bruno Descamps: 'Met Lamett zijn we er de afgelopen jaren in geslaagd om succesvol te groeien in een zeer competitieve markt. Onze eerste gesprekken met Pauline herinnerden me aan de dromen en ambities die we hadden toen we begonnen. De uitdaging om Mon Dada naar een hoger niveau te tillen was er vanaf het begin. De authenticiteit en de passie die Pauline heeft voor haar product zijn ongekend, en we zijn erg blij dat we met haar kunnen samenwerken.'

Pauline D'Haenens: 'De afgelopen maanden waren echt opwindend en het was een hele ervaring voor mij om inspirerende mensen te ontmoeten die interesse toonden in mijn verhaal en in het bedrijf dat we hebben opgebouwd. Ik had al gespeeld met het idee om de volgende stap te zetten met nieuwe partners. Dankzij Wout en zijn collega's, waaronder Bruno Descamps, CEO van Lamett, ben ik er volledig van overtuigd dat we een fantastisch plan hebben gecreëerd voor de komende jaren.'

Bruno Descamps & Pauline D'Haenens